Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Γιορτή της μητέρας


Μάνα κουράγιο

Μάνα κουράγιο και θα περάσει κι αυτός ο μήνας,
μαζί θα ζούμε στο ίδιο σπίτι  εγώ κι εσύ
 ας τους να λένε πως δεν προσφέρω κι είμαι κηφήνας
και να 'χεις έτοιμο το παντελόνι μου το θαλασσί.

Κουράγιο μάνα κι ας το κόψανε σε εμάς το δώρο
βάλανε φόρους κι όλα τα πήγανε στο ρετιρέ
και για τους δυο μας ήτανε πλήγμα θανατηφόρο
που θα στερούμαι και το τσιγάρο και τον καφέ.

Μάνα κουράγιο που 'μαι σαράντα κι 'μαι εργένης
και μη νομίσεις ότι το κάνω από καπρίτσιο
ποια θα με πάρει τώρα που είμαι φτωχός και πένης
ποια θα μου φτιάχνει σαν το δικό σου το παστίτσιο.

Κουράγιο μάνα και δε θα μείνω χωρίς γυναίκα
θα παντρευτώ μία γοργόνα στην αμμουδιά 
κι αν με αφήσει κ' αυτή θα βρω άλλες δέκα
μα δε θα φύγω από τη δική σου την ποδιά.

Μάνα κουράγιο κι ο ο γιόκας σου θα τη γλυτώσει
μυαλό δεν έβαλε να πιάσει μια δουλειά
τι κι αν σου έλεγαν, μα δεν μπορεί! Θα στρώσει!
έστρωσε μάγουλα και δίπλωσε η κοιλιά!

Κουράγιο μάνα και χρόνια σου πολλά
γιορτάζουν σήμερα του κόσμου οι μανούλες
μην περιμένεις όμως νύφη,  σώνει -καλά
αφού το ξέρεις, όλες είναι τόσο……σούλες.


Μάνα κουράγιο, να σου δώσω ένα λουλούδι
φτηνό το δώρο απ' το γιο σου το ρεμάλι
δεν χορεύει λένε, το νηστικό αρκούδι
μα αν αργήσω, κρέμασε μου το κουτάλι…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου