Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Αποκαλύπτουμε το διάλογο - φωτιά.....


Συνομιλία που … καίει είχε ο Μπένι (όχι ο μακαρίτης ο Μπένι Χιλ) με τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ «Καβάλα να φύγουμε». Ο «άσος του λόγου», σε τηλεφωνική επικοινωνία του με τον ισχυρό άνδρα της «Μπλε Θύελλας», του ζητούσε το «φάρμακο», για τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας.
«Κύριε Μάκη να ξέρετε ότι τελείωσε το φάρμακο» είπε χαρακτηριστικά ο  Μπένι, παίρνοντας την απάντηση από τον «Makis®»: «μην ανησυχείς αγόρι μου θα σου φέρω δάνειο από το Σουρινάμ στο τσακ μπαμ».

Ο επίμαχος διάλογος:

B.B :
Κύριε Μάκη, καλημέρα τι κάνετε;
Makis®:  Καλημέρα. Συγχαρητήρια αγορίνα μου να πούμε. Τον διώξατε τον εφταμηνίτη, την ποντικομαμή απ' το υπουργείο…..
B.B : Ευχαριστώ πάρα πολύ. Ναι, απεχώρησε αμαχητί….
Makis®:   Μωρέ τι αμαχητί, αυτός έφυγε με την ουρά στα σκέλια …..
B.B : Εγώ δεν θα το έθετα με αυτό τον τρόπο. Ναι κύριε Μάκη, αλλά δεν κοιμάμαι καλά το βράδυ…..
Makis®:  Το ίδιο παθαίνουν και οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε άμα φάνε μια κατσαρόλα στιφάδο και στο καπάκι ένα ταψί καρυδόπιτα…
B.B.: Φοβάμαι ότι δεν έγινα κατανοητός κύριε Μάκη. Δεν κοιμάμαι, γιατί με απασχολούν τα δομικά και διαχρονικά προβλήματα της ελληνικής οικονομίας...
Makis®:  Δεν σε φοβάμαι εσένα... Χθες ήμουν σε ένα ξενοδοχείο, Τρούμπα μεριά. Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που παίζει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Βαγγέλας» … (γέλια)…   
B.B.: Ναι δίκιο έχετε, αλλά η στείρα και τεχνητή αντίθεση δεν οδηγεί πουθενά…..
Makis®:  Για τη στείρα θα σου στείλω εγώ ένα βοτάνι και μετά θα γεννάει σαν κουνέλα…
B.B: Θέλω να μου στείλετε το φάρμακο της οικονομίας, σε λίγο δεν θα έχουμε να πληρώσουμε ούτε τις βασικές μας υποχρεώσεις…..
Makis®:  Εντάξει αγορίνα μου, θα σου το φέρω εγώ, το ξέρω είστε χαλια τώρα, σέρνεστε στο πάτωμα...
B.B: Το θέμα δεν είναι αν σέρνεται η κυβέρνηση –όπως λέτε με μεγάλη αυστηρότητα- αλλά να μην σέρνεται η χώρα…..
Makis®:   Θα σου στείλω εγώ ένα ματζούνι αμερικάνικο και θα πετάει η ομάδα σου, το είχα δώσει το χειμώνα στα δικά μου τα παιδιά και τρέχανε σα μοτοσακά...
B.B: Για το δάνειο θα μεσολαβήσετε;
Makis®: Θα σου το ετοιμάσω να πούμε, εντάξει. Έχω άκρες με τον πρόεδρο του Σουρινάμ και της Μποτσουάνας, θα φέρω και δυο σέντερ μπακ από εκεί…..
B.B: Εντάξει κύριε Μάκη. Φεύγετε για έξω ή θα σας δούμε;
Makis®:   Όχι Θα την κάνω, γιατί βρώμισε η δουλειά….
B.B: Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι καλή επιτυχία.
Makis®: Έγινε αγόρι μου. Μη μασάς λεβέντη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου